Teknoloji

Petrolig Games ‘Hızlı Şirket En Yenilikçi 50’ listesinde

Fast Company Magazine tarafından dünya çapında düzenlenen ‘En Yenilikçi Şirketler’ araştırması, ‘En Yenilikçi 50’ adı altında ve birebir yaklaşımla ülkemizde üçüncü kez gerçekleştirildi. Grubun önde gelen başkanlarının da yer aldığı heyet tarafından yapılan değerlendirme sonucunda ilk 50 şirketin belirlendiği listede, Petrol Ofisi’nin %100 iştiraki olan teknoloji ve oyun şirketi Petrolig Games de yer aldı. teknoloji dünyası. Petrolig Games Genel Müdürü Burçin Cafer, “İlk kez bir oyun firması bu kadar önemli kurumlar listesine giriyor. Listede yer almamızı sağlayan Petrol Ofisi Sosyal Lig, 3 milyonu aşkın kullanıcısıyla Türkiye’nin en popüler fantezi futbol oyunudur. Yaptığımız yatırımlar ve iyileştirmelerle oyun deneyimini dünya standartlarına taşıdık. Bugün Social League, özellikleri ve oyuncularına sunduğu kesintisiz ve üstün deneyim ile dünyanın en modern fantezi futbol oyunudur.

 

Fast Company Magazine tarafından dünya çapında düzenlenen ‘En Yenilikçi Şirketler’ araştırması, ‘En Yenilikçi 50’ adı altında ve birebir yaklaşımla ülkemizde üçüncü kez gerçekleştirildi. Türkiye Harikalar Ligi’ne özel ilk ve en bilinen fantezi futbol oyunu Petrol Ofisi Sosyal Lig’i geliştiren Petrolig Games, önde gelen liderlerin yer aldığı heyetin yaptığı değerlendirme sonucunda belirlenen listeye dahil oldu. listeye giren ilk oyun firması olmayı başardı.

 

Petrol Ofisi Community League, dünyanın en çağdaş fantezi futbol oyunudur.

2017 yılında Social League’in satın alınmasının ardından yaptıkları yatırımlar ve geliştirmelerle oyun deneyimini dünya standartlarına getirdiklerini vurgulayan Petrolig Games Genel Müdürü Burçin Cafer, “Social League’i en çağdaş fantezi haline getirme hayaliyle yola çıktık. dünyadaki futbol oyunu. Bu amaç doğrultusunda 2022 yılında köklü bir teknoloji değişikliği yapma kararı aldık. Bu amaçla 4 ay boyunca gece gündüz çalışarak baştan sona yenilediğimiz Sosyal Lig’i 2022-2022’nin başına hazır hale getirdik. 2023 futbol dönemi. Bugün Social League, özellikleri ve 3 milyondan fazla oyuncuya sunduğu kesintisiz ve üstün deneyim ile dünyanın en çağdaş fantezi futbol oyunudur.

 

5 yılda toplam 9 milyon futbolsevere ulaşacak

Petrol Ofisi’nin kuruluş ve vizyonuyla yatırımlarına devam ettiklerini anlatan Cafer, “2022-2023 sezonu hedefimiz 500 bin yeni oyuncu kazanımı. 5 yılda toplam 9 milyon futbolsevere ulaşmayı hedefliyoruz. Yerel ve global birçok platformda “En İyi Mobil Oyun”, “En İyi Spor Oyunu”, “En İyi Oyunlaştırma” olmak üzere 80’den fazla ödülümüz var. En yenilikçi 50 şirket listesine ilk kez bir oyun şirketi giriyor. Fast Company Magazine tarafından düzenlenen ve teknoloji dünyasının önde gelen liderlerinden oluşan komite tarafından belirlenen böylesine değerli bir listede yer almamız doğru bir strateji ile hareket ettiğimizin göstergelerinden biridir” dedi.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu