Teknoloji

Google, yapay zeka yardımıyla bir kıyafetin üzerinizde nasıl göründüğünü satın almadan önce size gösterecek

Google dün, çevrimiçi perakendecilerin kıyafetlerinin farklı vücut tiplerine nasıl uyacağını göstermek için çevrimiçi alışveriş aracında yapay zeka kullanmaya başladığını söyledi. Bu, Google’ın üretken yapay zekayı ürün yelpazesine ve çevrimiçi hizmetlerine getirmek için yaptığı başka bir hamledir.

Anthropologie, Everlane, H&M ve Loft gibi markalarda kullanılabilen yeni Google alışveriş özelliği, giysi boyutlarının gerçek insanlarda nasıl göründüğünü göstermek için giysinin görüntüsünü gerçek bir model üzerinde işlemek için yapay zekayı kullanıyor. Bu, alışveriş ve sanal deneyimi iyileştirmek için Amazon ve Walmart dahil olmak üzere büyük internet şirketleri ve perakendecilerin en son hamlesi olarak öne çıkıyor.

Google, istenen kıyafetin sahnesini oluşturmak için yapay zekayı kullanırken, kıyafetin nasıl oturduğunu göstermek için gerçek insanlardan yararlanıyor. Google’da sanal deneme özelliğinden sorumlu küme işleri yöneticisi Shyam Sunder, bir basın toplantısında şirketin bu alışveriş seçeneğini oluşturmak için 80 model (40 kadın ve 40 erkek) kiraladığını söyledi.

Google, bu özelliğin başlangıçta yalnızca kadın üstlerini destekleyeceğini, ancak diğer kategorilere de genişletmeyi planladığını söylüyor. Şirket, 2X küçük ile orta 4X büyük arasında değişen farklı cilt tonlarına ve gövdelere sahip modelleri seçtiğini söyledi. Bedenlere göz atmanın yanı sıra farklı fiyat, renk ve desenlerdeki emsalleri de bulabileceksiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu